بازی

تبلیغات

بازی

دانلود بازی نبرد گیاهان با زامبی ها Plants vs. Zombies 2 v2.2.2

Plants-vs.-Zombies-2
 
7 مگابایت
نسخه 2.3 به بالا
 

 

 دانلود بازی نبرد گیاهان با زامبی ها

اگر از طرفداران بازی های استراتژیک هستید به شما پیشنهاد می کنیم کهاین بازی هیجان انگیز و اکشن اندروید را از دست ندهید و با نصب ان بر روی گوشی و تبلت اندروید خود ساعت ها سرگرم شوید. بازی Plants vs. Zombies 2  جز بهترین و جذاب ترین بازی های اندروید می باشد که با گرافیک HD خیره کننده در مراحل زیاد و جدید شما را به چالش می کشاند. در این بازی اندروید زامبی ها به باغچه پر از گیاهان مختلف حمله ور شده اند شما باید ارتشی از گیاهان قدرتمند را تشکیل  دهید و با توانای های منحصر به فرد با زامبی بجنگید با تاکتیک های دفاعی خود در برابر زامبی ها بایستید و ان ها را نابود کنید. هم چنین می توانید امتیازات خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. از ویژگی های اصلی این بازی اندروید: گرافیک HD خیره کننده، گیم پلی اعتیاداور و در عین حال روان، مراحل سخت و چالش برانگیز، به اشتراک گذاری امتیازات در شبکه های اجتماعی، استفاده از تاکتیک های دفاعی منحصر به فرد، جمع اوری سکه های بازی، وجود ایتم های مختلف، نبرد با انبوه زامبی ها، وجود گزینه قدرت یو پی اس، امکان پشتیبانی از زبان های: انگلیسی، فرانسوی، ایتالیایی، آلمانی، اسپانیایی، پرتغالی و برزیل، به دست اوردن کلیدهای بازی و … اشاره کرد.

 

 
دانلود با لینک مستقیم                 7مگابایت
 
 
 
 

دانلود بازی پرش با موتور از روی موانع Trial Xtreme 3 v6.3

Trial-Xtreme-3
 
21 مگابایت
نسخه 2.2 و بالاتر
 

 

دانلود بازی پرش با موتور از روی موانع

موتور خود را انتخاب کنید و به مسابقه ای زیبا و هیجانی بپردازید. بازی Trial Xtreme 3 از بازی های پرطرفدار اندروید می باشد که تا به حالا ۵۰ میلیون بار دانلود شده است. در این بازی هیجان انگیز و ورزشی مهارت های خود را در موتور سواری افزایش دهید  تا برنده مسابقه باشید در طول مسیر موانع بسیاری از جمله فلزات، کنده های چوب، لوله های آب، اتومبیل ها و … قرار دارند که باید ان ها را پشت سر بگذارید مراحل چالش برانگیز را طی کنید تا بتوانید موتور خود را ارتقا دهید. هم چنین می توانید این بازی را با دیگر دوستان خود به صورت انلاین انجام دهید.

 از ویژگی های اصلی این بازی اندروید:

بیش از ۱۰۰ مرحله چالش برانگیز

گرافیک HD عالی با محیطی واقعی

گیم پلی اعتیاداور و در عین حال روان

وجود موانع مختلف مانند: فلزات، کنده های چوب، لوله های آب، اتومبیل ها و …

امکان سفارشی کردن موتور خود

انجام بازی به صورت انلاین

و …

در ادامه می توانید این بازی را با لینک مستقیم از سایت وطن اندروید دریافت کنید.

 

 

 

 

 

دانلود با لینک مستقیم       21 مگابایت
 
 
 
 

دانلود بازی بحران مسابقات موتور سواری MOTOCROSS MELTDOWN v1.0

MOTOCROSS MELTDOWN
 
10 مگابایت
نسخه 2.1 و بالاتر
 

 

دانلود بازی بحران مسابقات موتور سواری

در این پست قصد داریم یکی از مسابقات هیجان انگیز موتور کراس را برای علاقمندان به این سری از بازی ها معرفی کنیم. بازی MOTOCROSS MELTDOWN از گرافیک HD عالی با محیطی واقعی و جالب شما را شگفت زده خواهد کرد. در این بازی ترفندهای مختلف را امتحان کنید و با سرعت هر چه بیشتر رقیبان را پشت سر گذاشته تا برنده مسابقه باشید. در طول مسیر از موانع عبور کرده و امتیازات بیشتر را جمع اوری کنید تا بتوانید موتور خود را ارتقا دهید. هم چنین می توانید بازی را به صورت انلاین انجام داده و امتیازات خود را در شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک به اشتراک بگذارید.

از ویژگی های این بازی اندروید:

گرافیک HD عالی با محیطی جذاب و خاکی

امکان ارتقا سطح موتور

کسب امتیازات بیشتر

به اشتراک گذاری امتیازات

انجام بازی به صورت انلاین و رقابت با دوستان دیگر

رایگان بودن بازی

و …

 

دانلود با لینک مستقیم           10 مگابایت
 
 
 

دانلود بازی شبیه ساز رانندگی Russian Driving Simulator 2 v1.5.5

Russian-Driving-Simulator-2
 
25 مگابایت
نسخه 2.3
 

   دانلود بازی شبیه ساز رانندگی اگر به بازی های اتومبیل رانی علاقه دارید به شما پیشنهاد می کنیم که این بازی را دانلود کرده و رانندگی زیبایی را به نمایش بگذارید. بازی Russian Driving Simulator 2  دارای گرافک عالی با محیطی واقعی می باشد. بازی مذکور جز بهترین بازی های شبیه ساز رانندگی می [...]

 

دانلود         25 مگابایت
 
 
 
 


.